FAQ

Na de online reservering heb ik geen bevestiging gehad, wat nu?

Het duurt gemiddeld 15 minuten voordat u een bevestiging krijgt. Na een kwartier nog geen bevestiging via de SMS of e-mail gekregen? Dan kunt u het desbetreffende filiaal e-mailen via ons contactformulier.

Waar is het vakje opmerking voor bedoeld?

U kunt hier uw behandelingswensen aangeven. Het vakje opmerkingen is echter niet in het leven geroepen om uw gekozen behandeling aan te passen.

Help! Ik zie mijn kapper niet staan.

Als u wilt reserveren bij uw vaste kapper, maar deze staat niet in de lijst dan betekent het dat de kapper of kapster de desbetreffende dag niet werkt of is volgeboekt.

Ik zie mijn behandeling niet staan, wat nu?

Online reserveren is een nieuw medium. Dit houdt helaas ook in dat er continue aan gesleuteld wordt. Het kan dus voorkomen dat uw specifieke behandeling nog niet beschikbaar is om online te reserveren. Hiervoor kunt u wel telefonisch contact opnemen met uw filiaal. Zij zorgen dan dat uw afspraak naar wens in de kalender staat.

Heeft u een vraag die niet beantwoord is?
Voor overige vragen kunt u ons altijd e-mailen!